Äntligen, lördag är över!

Göött! Nu är tentorna gjorda och här ligger jag helt förväntat död. Denna vecka har varit jäkla omtumlande, tenta hit o tenta dit, och mormor, men tur att allt hittils har gått bra och håller tummarna för att du blir helt frisk!

Blev även tentafest igår! Jag var lite för sugen då jag kom till Emma när de satt och åt i linne och osminkade! haha :D well well, det gick vägen i allafall! Och jag drack inte upp allt jag hade med mig! Stor eloge till mig! Ett steg närmre! Jag kände mig inte alls så full och jag hällde till och med ut mitt andra glas vin, de ni! Wowowow! Mycket folk ute på bogrens och tiden gick så jääkla snabbt! Men det var riktigt kul! Och jag är inte så jättebakis idag faktiskt! Jag blir bakis av ett glas vin.. lala, skit är det! men skit ska skit ha!

Nu ska jag kika film och bara ligga utan att få dåligt samvete! Enda planen jag har idag är att klä mitt ris (som jag inte har) med mina rosa saker! Och fan, tvätta också, juste!

De där med klockan idag, lite jobbigt! Man vet inte vad som ställer om sig själva och inte, så jag har ingen aning om vad klockan är nu! haha :D men vad gör det? Det behövs inte heller :D


Gårdagens outfit


Ha en bra dag!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Emelie

nej man blir lite förvirrad utav klockan men man vänjer sig väl:) snygg outfit:)

2010-03-28 @ 12:21:26
URL: http://emelieisakssonbene.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hehe jaa man gör ju det :D Tack! :)

2010-03-28 @ 12:43:40
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Inga

Snygg outfit hörru! Och gött att det var drag ute också :-)

2010-03-28 @ 16:50:23
Postat av: Pauline

Taaack du ;) Klart det är drag, jag var ju ute :D halååååhaha ;)

2010-03-28 @ 17:23:30
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0