6-it

tog en go dusch precis och har nu gosat ner mig i sidenbralls och raggisar, de ni! so fucking seeexyy asåååå.
Idag har varit en riktigt bra dag, förutom en sak som inte sen var så farlig som tur var.
Det dåliga var att mormor fick riktig huvudvärk igen och fick åka in på röntgen igen. Då var jag riktigt nervös, för hon har haft sån tur hittils och mått så himla bra. om ni vill veta mer ingående så kan ni läsa min mammas blogg http://arja.blogg.se . Men de hittade som tur var ingen blödning och de trodde det var överansträngning. men nu var det bättre och hoppas att det inte förvärras :( Älskar dig mummi <3

Annars har dagen bjudit på helt underbart väder, underbart plugg. Underbar promenad med armträning då jag bar hundskrället typ hela vägen, han är tuuung! Sedan blev det en promenad igen med Nathalie och Felicia, längesen så de var kul :) och efter den promenaden blev det mat hos min moster. Sjukt gott var de! Potatisgratäng och fläskfile med någon god sås och "bananasplit utan grädde" till efterrätt! Underbart gott! Så nu kom jag hem nyss och måste plugga järnet innan läggdags. Käkat c-vitamin som fan idag, haha hoppas de inte är farligt om de blir för mycket ;) men frisk ska jag bli!

Lite pirr i magen inför morgondagens jobb! KUL KUL KUL :D sånt där roligt pirr!

Hoppas ni också haft en bra dag!
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0