Världens

Idag är världens bästa dag (känns så i magen för tillfället, haha) ! JAG HAR KLARAT TVÅ ÅR AV HÖGSKOLAN! och det förjävla bra!! Klarade den sista tentan (associationsrätten) precis på poängen, vilket betyder att jag läst alldeles lagom mycket!

Statistik:
U 14 st
G 18 st
VG 0 st
Ingen fick VG, hur vanligt är det på en skala? Dumma tenta! Men jag är en av de 18 personer som klarade den! och jag är överlycklig! Sitter just nu på Töreboda kontoret och hälsar alla trevlig midsommar och är LYCKLIG!



Jag är så fantastiskt glad så ni anar inte! Hoppas mina lycka och glädje sprids till er också!

Plus att Nancy ska hänga med på midsommar!!! Jag får alltså fira med två av mina favorittjejer (Nancy och Karin) och min favoritpojkvän! Måste säga det igen. JAG ÄR LYCKLIG!

PUSSAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS! Du är ju bara bäst! Man blir glad av att läsa att någon annan är så glaaaad! Ha en jätteskön midsommar och fira lugnt och roligt! Kram Mamma

2010-06-24 @ 16:18:02
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: josse

JAAAG DÅÅÅ!! E inte ja en favorit..??!! vaaavavavava?? :D

2010-06-24 @ 18:53:05
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Pauline

Joo du är också en av mina favoriter! Därför jag skrev två av mina ;) Men du ska ju inte vara med imorgon!!



Skaka rumpaaaa skaka rumpaaa hahahha :D love that song

2010-06-24 @ 19:22:44
Postat av: Pauline

Vad kul att du blir det :) hihi Man ska vara glad mamam :D hhi love you!

2010-06-24 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0