Skaka rumpa

Sitter och dricker ett glas vin samtidigt som skaka rumpa dunkar i högtalarna. Love! Jag är värd ett glas vin idag och måste även vänja kroppen till imorgon. Det är första midsommar som jag firar med vänner. Annars har jag alltid jobbat. Det känns underbart! Hur gör man?


Hoppas ni alla mår bra! Undrar när jag får min jordgubbstårta för att ha klarat två år högskola. hmm (jaa, mamma det var till dig hihi) Nästan hela skövde är neråt i landet över helgen, men vi drar till tibro, eller förlåt, mena hörnebo. Och det kommer bli grymt!

Love Love Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ju världens godaste jordgubbstårta på studenten. Det var ju dig vi firade förstås =) Vi får ta det till veckan innan jordgubbarna tar slut...

2010-06-24 @ 20:00:03
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0