Midsommarafton

Min midsommarafton i bilder.




Stämplad.


Reelaax. Medans killarna spelade fotboll, så satt vi vid poolkanten med ett glas vin i handen och hade riktigt tjejsnack.


Sedan kom killarna och då skulle vi helt plötsligt kunna alla huvudstäder. Vem fan kan sånt? Vem bryr sig om vad Afganistan har för huvudstad? Eller Vietnam. Jaja, de hade kul åt oss iallafall.


Jag och Karin fick äran för den goda maten. Det vi gjorde var att lägga i köttbullar, prinskorvar, ägg och potatis i kastruller för att sedan lägga över ansvaret på Jonas, och så gick vi iväg och fixade oss. Men vi tog åt oss äran för den goda maten, är ju förarbetet som är det viktiga ;) Visade sig sedan att Jonas tog hjälp av några fler.. hmm krävs många kockar för att laga soppa.




Jag och världens bästa Karin is fixed!


Avslutar med en bild på Martin. och detta är ett bevis på att det inte bara är jag som spänner mig i fyllan, Josseeee! :D

När vi cyklade hem så var det världens finaste måne. Riktig fullmåne. Så vackert!

Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton!

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Det såg ut som att ni hade väldigt trevligt =)

2010-06-26 @ 23:06:12
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Josse

hahahaha!!! Du och martin..sååå klaaart att de e ni. haha!! Klenaste killen..han va på gymmet äromdan me sin brud. han gick på rullbandet i fem min typ..hahhaah så kom ja där..40 min crosstrainern och sen resten sprang ja på rullbandet. ska nog börja köra mer styrka så ja kan va me och spänna mig hahahah!

2010-06-27 @ 13:15:45
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0