Kaparn

Nu har jag lättat lite på lågkonjunkturen genom att shoppa en hel del från butikerna. Me like väldigt mycket, ska snart kolla mitt konto som säkert inte är lika roligt. Fick även för mig att köpa en Iphone idag, fick världens bästa service från telenor, TACK :) Har även märkt att Iphonen går att koppla i de högtalarna jag köpte innan studenten = hur bra ljud som helst. fest nästa!


4 stycken linnen. MQ, HM och veromoda


1 stycken tshirt från MQ och 1 par skor från dinsko


2 stycken klänningar från veromoda och 1 stycken kofta från HM.


Glömde detta linne från bikbok, riktigt gött tyg


Glömde även halsbandet, tofsen och spännena.

Hälften av allt är inte på rea, men de mesta. Iphone vet ja inte riktigt varför ja köpte, men köpt är köpt :D hihi! Nu mår jag bra! Mycket bra! och snart drar vi till kungshamn!!!

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Josse

haha visst ger han bra service min pojke heheh..han fick tydligen sockerkaka av en kund igår för att han hade vart så trevlig hahaha ofta man baker en sockerkaka och går tillbaka till butiken dagen efter och ger den hahaha..sött dock!

2010-06-30 @ 19:00:55
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina köp du har gjort:) Har med kollat på randiga linnet från H&M men fanns inte kvar i min storlek.

2010-06-30 @ 20:44:43
URL: http://http://emelieisakssonbene.blogg.se
Postat av: Pauline

Okej, ja de linnet är härligt :)



Naaw fick han josse? Fasen va snällt :D

2010-06-30 @ 21:04:32
Postat av: Sara :)

As snygga grejer du har köpt verkligen! =)

2010-06-30 @ 21:18:31
Postat av: Inga

Ja jättesnygga plagg! Se bara till o använd dem också ;)

Iphone har jag hört att de som köpt är grymt nöjda med. Så det ångrar du säkert inte. Men stoppa shoppandet nu och åk och röj i Kungshamn! ;)

2010-06-30 @ 21:26:56
Postat av: Anonym

Inga kommentarer. Jo, snygga plagg så jag hoppas att du använder dem i så fall. Annars... lämna tillbaka =)

2010-06-30 @ 22:58:27
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tack inga :) jag är redan helfäst vid den. Rosa och underbar:)



Haha mamma vill du inte kommentera. Jag kommer använda allt lovar! Nu ligger de i en hög och bara skriker efter mig hihi nu fortsätta farsan filmen. Grym!

2010-06-30 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0