Hjosol

Nu har vi precis varit i "I love Hjo". Underbart! Underbar värme! Tog årets första dopp! och det var faktiskt inte så kallt! Jag kanske också börjar älska hjo, vem vet! Dopp som dopp, riight. spelar ingen roll vad det är för vatten, kallt eller varmet, uppvärmt eller inte, who care? ;) Några tyckte jag var brun, me like!! Blir så glad då! Liten grej, men stor för mig!



Denna goa dag avslutades på balkongen med min favorit! Mums, går inte överleva utan den. Var även riktigt gött väder i Hjo, när man kom till skövde var det fullt med moln och blåste kallt. brrr. Love hjo! ;)

Nu ska jag bara vila och ta det lugnt, tvättar för fullt men allt är på torkning nu så snart klart!

Ha en toppenkväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det bra imorgon! Håller tummarna för båda tentorna. Varför skulle inte du klara dem?

2010-06-21 @ 22:48:20
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:23:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Profeten

mera Hjo i folkets liv :)

2010-06-22 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0