Flygtåg

Jag trodde jag klev på ett tåg som går på räls. Men några minuter innan Skövde så skulle vi visst landa :O hmm. SJ kör även med ombytta traditionella roller. Tjejer kör tåget medan killar med massa muskler klipper biljetter. Mycket bra enligt mig! Har man något att titta på också...


Var riktigt kallt och blåsigt i Tboda idag. När man väl landat i Skövde så stod solen högt upp på hilmen, molnen flugit bort och värmen underbar! Råkade även somna iväntan på tåget, tboda är ju en riktigt tråkig by alltså.



Här är mitt nya fruktansvärda pass. Underskriften blev faktiskt sjukt snygg! Aldrig fått till den så bra. haha! Inte vet jag hur jag gjorde, men men.. alla underskrifter ska visst likna varandra. . .

Nu ska jag ut i solen, sen upp till billingen och Robins farmor och käka tåååårta! Mums Hon fyller år idag så GRATTIS GRATTIS sötaste Alice! Efter det ska jag ut och förbränna de 1000 kalorierna jag får i mig av tårtan tillsammans med José the rosé.

Ha en bra dag!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0