½mile

Nu är en halv mil som vissa säger avverkad. Skönt, kanske. Ja, blev inga intervaller och inte heller någon försäsong då min lilla älskling är sjuk/förkyld/allergisk. Men jag och världens bästa Robin körde på hårt, jag höll hans uppvärmningstempo de två första kilometrarna tillsammans med honom och resterande tre kilometrar själv. Riktigt nöjd över det tempot vilket gjorde att jag var nere på ca 25 minuter (=benen krampar nu)



På fredag drar vi eventuellt iväg till halmstad på en liten minisemester :) Mys! Och imorgon blir det "jobb" 9-18. Vi ska åka till Hjo, gå lite i parken, bada, äta, åka tåg jaaa bara ta de lugnt och njuta av de underbara vädret :)

Godnatt mina små sötnosar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Robin

Riktigt duktig va du gumman ! Du kämpa på i bra takt ! Mycket bra gjort <3

2010-06-28 @ 17:13:40
Postat av: Pauline

Du är bäst Robin <3

2010-06-28 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0