Who care?

Okej, update!

Denna toptrimslösning är enbart till för dem som kör Robins sett. Alltså om man vill öka i vikt.
Muskler eller fett who care?

Denna diet ska jag genast sluta med! Vågen visade plus två kilo på en jävla vecka!
Ofta jag kan producera så mycket muskler. Robin, släng dig i väggen!
Muskelberget Pauline! I KNOW!

Jag tror absolut inte att det är allt socker och fett som satt sig runt alla kärl och börjar täppa till, och jag tror absolut inte att det är socker och fett som satt sig på magen! och börjar dölja mina underbara rutor! Nej nej.. Jag tror definitivt att man kan bygga muskler utan att träna! Vad annars är de två kilona liksom?

Så nu ska jag ta och slänga detta enstaka stackars underbara älskade godis som jag har kvar och gå till mataffären och köpa lessfat! För jag vill inte ha mer muskler! Det är bara pinsamt för älskaren längre ner i landet om jag blir ännu starkare. Så att han absolut inte har någon chans. För i dagens läge tar jag honom med mitt lillfinger.

Så! Puss och hej från ert kära muskelberg!!
:)

Kommentarer
Postat av: Robin

hahah, lr hur ! Bara muskler på dig asså , hahah ^^ Bänkarns tös, e de du de ?=D

2010-02-21 @ 19:40:47
Postat av: Pau

Hahha :D Fuck you!! :D Jag tar ju dig lätt, som om inte jag har muskler, vad har du då? :O hahahh :D smäll på näsan ;)

2010-02-21 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0