Vit

Nu har dagen blivit vit igen :) Var precis på stan och shoppade lite :) Då känns det alltid lite bättre. men blev arg nu för jävla gardinhelvetena passa inte.. blir tokig. trodde jag gjorde världens kap. men men..

Robin är och gör sig brun. Men jag tycker han är fin som han är <3
Hans mamma var nyss här, de hade med sig STORA bakelser, mumma och jag hade gjort paj igen :) och vi hade gjort lasagne <3

Ikväll väntas förhoppningsvis utgång  :) Himla kul och träffa massa folk igen! Var ett tag sen man var ute..
Eller så får det bli en skön kväll hemma :) Mys det med!

Funderar på att eventuellt åka med Robin till skåneland i morgon då snön redan är borta där :) Men har handledning på tisdagen.. men ska kika med my groupy. Vore skönt att få vara mer med Robin när man inte är så stabil..

Kanske Hampus kan låna lägenheten denna gång? ;D

Blev också väckta av plogbilen 04.30 imorses när de tog bort all snö, men va gör de, de snöar ju mer ändå. haha att de inte tar sluuut :O

Vi somnade för övrigt halv 9 igår kväll, Robin var så trött att han somnade framför tv:n och ändå sa han att han inte var trött.. hmm hur går det ihop? :O haha
Jag vaknade vid 23 och var sketpigg, och även kl 1, 3 och halv 5. Verkligen jättepigg, Robin blev lite smått arg :D Inge kul o bli väckt mitt i natten haha. men det tyckte jag var kul! ;) Men han gosade ner mig i sängen och krama mig hårt så då somnade jag igen efter att bytt lite plats hit och dit :) hihi!

Sen vaknade vi klockan 9 och då var jag tröööött! Robban pigg :D så de blev tvärtom :D Men vi gick upp och åt en good frukost :) och massa morgonmys!!

Älskar honom!

Kommentarer
Postat av: LINN

glöm hampus, jag lånar lägenheten igen! när flyttar jag in? <3

2010-02-27 @ 21:10:06
URL: http://peacelinn.blogg.se/
Postat av: Mami

Det är jag som har rösträtten, så ni vet det =)

Hoppas ni får det kul ute ikväll, ni kanske stöter på Hampus där...

2010-02-27 @ 23:11:42
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: P

haha :D de blir inget linn tyvärr ;) haha:D

2010-02-28 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0