Toptrim

Hej hej everyone!

Nu är jobbet avklarat och jag väntar mig en LUGN vecka!
Bara grupparbete och för det mesta hemma studier. Inget jobb planerat.
Men jag har 100 sidor att läsa ut ikväll och det är såååååå kul!

Så istället för att läsa så ska jag träna med Soffipropp! De bra! Magrutorna kommer igen förhoppningsvis efter denna helgs alla onyttigheter.

För er som vill komma i topptrim så har jag ett bra tips på uppladdning.
Den funkar för mig iallafall så hoppas den kanske funkar för dig också.
2 dl fil och en hel banan, köra några varv i mixern och pangpoff så har du en smoothie. MUMS!
Till smoothie ska det vara några nappar, lite sura godisbitar och kanske någon choklad. Toppningen av det hela är självklart kaffe. Så nu har du både lite banan, massa socker och koffein i blodet och du kan köra järnet!
Du orkar länge och vilken kraft du får. Oj oj oj!

Lycka till!
Jag säger bara BEACH 2010!!! :D

Tack för mig!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Robin

haha ! vilken kosthållning, ere frukost lunch , middag, kvällsmat man ska äta de lr .. får ta o prova de me en gång nu då=)

2010-02-21 @ 18:58:40
Postat av: Nr 1

Nej nej! Enbart innan träning. äter du så hela tiden så kommer du snabbt öka i muskelmassavikt. Det är inte bra det kan leda till bristningar och sådana otäckheter. Så börja lugnt och försiktigt. Lycka till Robin!

2010-02-21 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0