Topp på bott!

Jobbardag i Mariestad idag. Riktigt kul att va där igen, alla är så himla trevliga och riktigt glada att se mig igen!
Nya chefen som börjat där verkar toppen! :) Supertrivs verkligen i Mariestad!
Fick samtidigt massa fina ord av chefen från Skövde! :)

Jag är en pärla, har ett guldhjärta, världens bästa flickvän, aah ja kan fortsätta! :D mohahah ;)

creme fraishe chili är helt klart en stor favorit i detta hushåll! Så god! Äter den till allt, pyttipanna, lax, kyckling m.m. UNDERBART GOD!

Jag saknar min käraste neråt landet <3

Kul förresten att svenskarna gillar fjärdeplatsen lika mycket som jag gjorde när jag åkte konståkning. NOT! den mest retarded platsen som finns!

Snart är det heeelg!

PUSS/ Missis P (eller?)

Kommentarer
Postat av: Lexi

Skönt med helg! :-)

2010-02-18 @ 20:01:17
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är omtyckt överallt! En del vill bara inte inse det ;)

2010-02-18 @ 23:22:57
Postat av: P

Aah helg är toppen :)

2010-02-19 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0