Tår

Skolan var bra, men som vanligt blir jag så jäävla trött!
Men vi blev nästan klara med arbetet och ska fixa de sista efter handledningen på tisdag. annars efter morgondagens föreläsning (10-12) så är vi lediga i en hel vecka förutom handledningen då. Det är väldigt skönt.. då jag inte känner mig så himla stabil idag..

När jag jobbar och pluggat så mkt som jag har gjort de senaste blir jag väldigt trött, dåligt minne blablabla.. och väldigt ledsen.. Nu är ett tillfälle man inte vill vara ensam.. Men de är bara att acceptera och snart ska man sova och vaknar då förhoppningsvis pigg och glad.

Mia och Klara var riktigt roliga att se på när jag åt mat.. Men efter jag ätit tacosen så gjorde jag tacopaj på resten som fanns kvar.. Vilket betyder att vilan inte varade så länge. Men jag gillar inte att ta det lugnt, för tänker så himla mycket då.

Mormor ringde precis, vilket gör att man saknar morfar så himla mycket. Hon hade fidde igen, men hoppas hon inte är allergisk så hon mår dåligt.. så jag hoppas hon tänker på sig själv och har fidde för att hon ska slippa känna att hon är ensam och har någon att gå ut och gå med och prata med. Fastän Fidde kanske inte svarar så lyssnar han ändå och är en väldig glädjespridare.

jaja, snart fredag! :)
Helgen börjar redan imorgon med Josse. Hoppas på ett glas vin och massa tjöt.

God natt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0