Swe

Goddaag!

Gick upp 6.30, skulle väcka herr hockeyfjant kl 6, men de gick inte riktigt. Jag orka helt enkelt inte då. Men halv 7 så, jaaa ja va uppe :D
Då började jag PLUGGA!! och jag läste massa och kände att de gick in.. hur är detta möjligt?
Men skönt. Hockeyn gick på tv:n i bakgrunden men eftersom jag har världens största tv och inte hade några linser i så såg jag inte allt för mycket. och tur var väl det! Skitmatch. Men det är redan glömt som tur är! :)

Somnade igen halv 9 och sov till 9 då jag gick upp och gjorde iordning mig för att sedan springa iväg till skolan.
det var bara -20 idag. Brrr! Skola 10-12 sen lunch och grupparbete. Nu är jag hemma! Men är sjuuukt trött.
Skulle gått på spinning med fröken träningsnarkoman. men jag känner att jag helt enkelt inte orkar. Det är även volleyboll halv 7 men jag är helt lam. Så får se hur det blir med det. Kanske kan behöva vila lite också men det är ju ett stort problem i min skalle.

Så nu ska jag viiiiiiiiiiila! :D Sova middag, är fasen inte lätt att bli gammal.
De håller på och flyttas här i huset också, och det känns som att någon snart kommer att ramla ner i mitt knä. men men va gör de. alltid trevligt med sällskap :)

Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Robin

hahahaahah Sverige vann med 3-0 om du inte såg på din TV .. helt underbart lätt och gött var de ! =D

2010-02-22 @ 18:53:22
Postat av: P

tyvärr jag har inte mina linser i så jag ser tyvärr inte din kommentar.. men den va nog obetydlig eller?

2010-02-22 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0