Snow

Härlig start på min helg som jag skulle ta det heeellugnt och bara plugga på!
MEN! jaa ja säger bara meen!!
Ett samtal: Kan du jobba på söndag 9-17?
En dag senare: Kan du jobba ikväll 15-21?
En timma senare: Kan du jobba lördag 9-17?
Självklart, guld som jag är. Så tackar jag ja! Jobb betyder pengar och även mindre fritid, men som tur är, är det ett roligt jobb! Som ikväll var vi på dans :) Gick i snöstorm m.m.

Blivit mycket jobb nu, som t.ex. igår åkte från Skövde 7:55 (SOVMORGON!) kom hem ca 19.00, och idag åkte kl 7.00, kom hem 14.25, gick iväg 14.40 och jobbade tills nu.

Sååå Min helg som skulle börjat idag efter Nordea i Mariestad kl 14:00 började istället precis nu och slutar om ca några timmar. Den du!! :D


Snö, snälla kom mer meeer! Älskar snö
Eller INTE!




Ha en helt underbar helg!
PUSS! / en arbetande kvinna!

Kommentarer
Postat av: Robin

Du är så himla fin gumman!

Älskar dig ! <3

2010-02-19 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0