Hour

En enda ynka liten timma kvar tills det hela drar igång! Jag är så taggad! Hade vart himla kul att se Elina och bandet live! Men jag tror det kommer att gå superbra och det kommer va sjukt kul att se de i tvrutan också! så rösta på TIMOTEIJ!!! Strunta i Darin och alcazar!

Kul att det kommer lite snö, piggar upp vardagen lite.. Eller inte..
Får ju iallafall motion när man går i oskottad snö upp till knäna. Haha! Jag vill till skåneland där det var plusgrader och töa. Kan vara så att herr L lurade mig lite där på telefon. Men jag litar på mina käraste ;)

Nu ska jag öppna vinflaskan som stått och jäst ett bra tag. Snart kommer hon med körkort, men som inte vågar köra bil, haha ;D  Annars blir det en lugn kväll om vi inte kikar in på boggan lite senare! Återstår att se!

Mest av allt vill jag ligga under täcket, med ett glas vin och massa goodis!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De gick vidare!!! Timotej!

2010-02-20 @ 21:14:01
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0