Happy!

Jag är GLAD OCH LYCKLIG!
Ett litet pirr i magen! :D

Kan det vara gårdagens impulsshopping kl 20.45? Eller kan det vara att man får ett hemligt sällskap sådär kring 17 tiden? Hmm hmm

Jag köpte iallafall en skinnjacka igår! Jag gillar väldigt mycket! Sen en randig t-shirt som var riktigt härlig samt ett armband. Gick in på handelsbankens hemsida checkade kontot och insåg att det fanns på tok för mycket pengar där. Pengar på kontot? HAllååå de går ju inte.. Sen kollade jag lönen från Nordea, vilket var det dubbla än vad jag trodde! The rich bitch is baack! Iallafall i helgen, sen på måndag så brukar nästintill allt vara slut.. Väntar på att få april hyran så man kan betala den direkt.. Mars är redan betald sen feb..

Nu ska jag läsa ut den underbara boken tillsammans med kaffeeee :D
Sen lunch  = Lax så ja blir lite smart.. kan vara svårt, men ska försöka! Behöver massa lax i helgen för att kunna slå robin i Skip-bo, fast det brukar i och för sig inte vara så svårt.. de är dam som är lite mer klurigt! well well :D

Och sen kommer världens underbaraste och bästa pojkvän hem! Lyyyyycklig!
då blir det tradition = AW.


LOVE / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0