Soumi

Yes, matchen i morse var ju katastrofal!
Precis så sverige brukar vara i hockey ;) Men som sagt så körde finland kompisspel då de lät sverige få en extra vilodag, de hade nog behövt några till om man ser till deras spel i morse.
Hade hoppats att finland skulle kört över sverige i finalen, men de är ju kört då sverige åkt UT! well well, lifes go on! För att Finland kommer ta os guld lallalaaaa :D

Riktigt go dag idag! :)
Hockeymorgon, skola 10.15-12.00, hälsa på Josse och Alice.. Alice är så söööööööt! :D Lite kär eller, hade dock jäävligt vassa tänder! Men guud så söt! Sen gick vi till arenan där jag träffade pappa <3 och vi tränade! Han sprang en mil, jag sprang 2.5 km och var helt död plus gym. hahaha! Blir nog inget göteborgsvarv för mig på lääänge!
Lite för klen!

Efter dusch så kom mamma <3 Vi åt tacopaj, pratade, tog ett glas vin och fixade slingor på mig :) SOMMMAAAR ge mig! Mycket mysigt!






En mycket bra dag helt enkelt! :) Denna skulle avslutats med Josse, men fick dissen där,
och sen med Sofie haha men fick även dissen där.. Men helt förståeligt då det är februari och ingen direkt pigg månad. Inte heller när man jobbar och inte sover om nätterna.

Så nu sitter jag här med ett glas vin, ett pirr i magen och ska kika på halv 8 hos mig och bara mysa och njuta!

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha ja har sovit två gånger på dan idag...ja e som ett vandrande lik :D love you!

2010-02-25 @ 21:46:00
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Robin

HÖ HÖ HÖ! Finland fick stryk av Sverige allt som räknas ...2 lag mötte varann, o de ena vann, enkel matematik att sverige är de bättre laget ! . Sen att de spela en dålig match mot slovakien, och att finland passar på o göra ett mål mot tjeckien när en Tjeckisk spelare fått hjälmen avslagen så att de har en back mindre är bara ren tur från finlands sida!



ja ska allt spöa dig i skip-bo o ta ner dig på jorden i helgen unga dam ^^

2010-02-25 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0