Juldagen

Gårdagen var grym! Hade en sinnes rolig kväll! Slapp springa efter folk och inte hänga med, för att sedan tappa bort. Shakade ass från 11-03, trodde aldirg att jag skulle orka! Men det var så fruktansvärt rolig och tiden bara tickade iväg! Träffa underbara Karin, Sophie, Cecilia och Elsa som jag inte träffat på länge. Och kände verkligen att jag saknar dessa tjejer väääldigt mycket!







Kolla vilket lååååångt hår jag fått!

Läste precis Nathalies blogg, blev tårögd. Man ska verkligen ta vara på dagen och sina nära&kära. <3

Och hur tar man bort stearin från ett bord?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättekul o ses igen! :)

2010-12-26 @ 18:43:51
Postat av: Nathalie

<3<3<3 Love u!

2010-12-26 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0