Uppesittarkväll

Idag är det dagen före martins dag. Alltså före doppardagen. Kom precis upp till Lingon. Pappa kollar ugnen, mamma dukar, Linn städar och Robin fixar Sillen. och självaste jag dricker pappas hemma gjorda glögg. Undrar hur stark den är egentligen :)

Hunnit med att jobba och blivit önskad en god jul av massor. Så det kommer jag verkligen att ha. Härligt! Efter jobbet, träffade jag sofie direkt och shoppade upp dagens lön. Funny bunny. Och julklapparna bättrades på under granen.

Lingon har världens fulaste gran. Verkligen fulare än fulast!

Efter stan åkte jag direkt till farmor och fixade klart Robins julklapp. Smärta säger jag bara. Inte kul.

Nepp nu ska jag sätta på mikrofonkåt och Hampus ringde precis! Iiiiiiiii saknade lilla hampus!

Ha de gött! Gubbar och käringar ikväll ska vi joina er och försöka ta de stora vinsterna!
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi har också en jätteful gran ;P

2010-12-23 @ 21:39:19
Postat av: Pauline

Ni slår inte våran haha! ;)

2010-12-24 @ 08:46:15
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0