Jävla skitspel

Måndag:
Bussen krockade i en rondell, skyller på att bilen åkte in i bussen. No way! Mormor fick besök av oss, och vi fick mycket god mat och sällskap!

Tisdag:
Somna som en gris på bussen, znaaark. Riktigt bra dag på jobbet! Och hårdträning på vägen hem som bestod av Spinning, med mamma och pappa! Grymt!

Onsdag:
Endast jobb hela dagen. Åkte 7.00 hemma 17.00 som vanligt, besök av robins mamma, jobba igen 18.30-21.00


Haha, och massa roliga saker har hänt dessa dagar som ni inte får veta om! tralalala

och idag är det torsdag som ni alla kanske inte visste, men det vet jag! Efter jobbet träffade jag underbara Karin! Efter Karin åkte jag direkt upp hit till Lingonberget och körde en rejäl bastutur, underbart!

Nu spelar vi bingolotto. Bingolotto är riggat! Skitspel! De bara lurar en. Vi alla hade 4 i rad på flera ställen och tro på fan att inte något av våra nummer kom.

Imorgon är det visst nyår också! Som jag ska spendera med den person som har fångat mitt hjärta!

R.I.P Astrid


Kommentarer
Postat av: profeten

Har ni äntligen förlovat er..? :)

2010-12-30 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0