Delto

Lite mer om fantastiska Tunisien utan den där jävla kycklingen som gjorde oss sjuka.

Vi började dagarna klockan 07.00 med en stor brakfrukost och sedan packa ihop våra prylar för att dra ner till stranden som låg några meter ner. Då menar jag bara några meter, lovely! Vi åkte Jetski som var grymt kul. Vi åkte även iväg på någon piratbåt till en flamingoö utan flamingos.



Robin lekte dödfisk nästan varje dag. Vi var helt mobilfria förutom två sms (ett till min pappa och ett till Robins mamma). Min engelska är tusentals gånger bättre än tunisiernas engelska, kors i tak i know!

Nästan varje kväll avslutade vi vid havet liggandes på varandras axlar och kikade på den fina fullmånen och alla tusentals stjärnor. Helt fantastiskt vackert och så romantiskt!

Vet inte vad jag ska ta upp mer, men jag kan sammanfatta resan med att den var helt underbar! Sol, värme, bad och massa kärlek!


Där ser ni den populära döda fisken. Vattnet var så salt så man kunde ligga på rygg och flyga utan att drunkna. men Robin valde att ligga på magen istället och flyta. Så underbart söt!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju rena paradisön!!! Det är nog många som skulle vilja åka dit nu i pissvädret! Men INTE jag...(fingrar i kors)

2010-08-31 @ 21:59:29
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha, nej nej kan tänka mig att du absolut inte skulle vilja åka till värmen. Robin sa i tunisien "här skulle ju tom din mamma bada". Så dit skulle du nog iiinte vilja åka, hihi! ;)

2010-09-01 @ 12:05:08
Postat av: Anonym

mysipys

2010-09-02 @ 22:33:42
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0