Tunisien

Nu om några få timmar så åker vi! Ska bli så kul! Men är så stressad. Medan Robin planerar en fiskeresa med hans vänner v.35 så cyklade jag och mamma iväg till maxi, och på den korta vägen så hann min BMW tappa trampan men det var en snäll pensionär som hjälpte till med detta stora problem för två unga flickor. Tack! Tänkte även hinna träna, men det hinner jag inte eftersom någon måste sköta hushållet.

Fick även tillbaka min telefon från min bror som jag tänkte ha under resan. Har försökt att få igång den, men lyckas inte. Tack för den! Så nu blir det att ta med Iphonen på resan och bara hoppas på att man inte kommer ut på nätet eller något sådant. Då blir det dyrt!

Ha det helt underbart här hemma nu! Lovar att tänka på er!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0