Redo

Precis upptinad efter en trevlig kväll på södermalms IP med Johanna. En bra match som slutade 2-2. Nu är allt nästan färdigpackat, bara sista inköpen imorgon som ska packas ner. Om 24 timmar sitter vi på flyget och om ca 28 timmar går vi av flyget och ut i värmen! Hallelujaa!

Vi tänkte även ha en mobilfri vecka. Hur kommer detta gå, min älskade ipååån får stanna hemma och jag tar med min gamla sony för att kunna spela musik. Annars helt mobilfritt! Går ju inte ligga på beachen, med en drink i handen och underbart sällskap utan lite musik?

Nu ska jag gosa ner mig i Robins varma famn och bara njuta av att vi älskar varandra och ska ha en helt underbar vecka tillsammans, bara du och jag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0