Päronsplitt

Fortsätter semesterresan här hemma eller inte. Solen skiner helt underbart ute och päronsplitt,en sitter fint i käften och här inne sitter jag och min man. Vi är sjuka! jävla matförgiftning! Ena stunden krampanfall och andra stunden har jag världens energi och mår jättebra! Tur att jag mår mer bra än dåligt, med Robin är det värre. Kanske beror på att vi har tvättid hihi!

Hade även en bra start i skolan, schemat var 13.15-16.00, men verkligenheten blev 13.20-13.40. Underbart! Så nu är vi lediga till måndag. Woho tycker vissa, men själv ska man jobba resten av veckan. Håller tummarna för att magen håller sig i schack och spelar efter mina regler och inte efter dennes egna.

Nu blir det tvättstugan sen en promenad kanske.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0