Bébe

Precis hemkommen från en trevlig kväll hos Josefine. Eftermiddagen startade riktigt tråkigt, då Minna krockade med bilen. Becca fick telefonsamtal "Becca, ring Pauline och säg att ni får ta egen bil, jag har krockat" gånger två. Så jag tog löpet, hämtade bilen, gasade iväg och plockade upp Becca, för att sedan leta efter Minna. Vi hittade inte Minna men vi hittade väring. Som tur var gick allt bra med Minna men inte med själva bettan. Men huvudsaken är att Minna klarade sig bra!

Hos Josefine bjöds det på en underbar bebis, mycket god tacos, väldigt trevligt sällskap och en svartsjuk vovve. Tänk när jag och Robin får en liten bébe.

Olivia fick en tunga av mig och jag fick en av henne, en riktig härmis!


Haha hunden tog gymmet

Tack för en trevlig kväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0