Wonderunder

Vissa vill umgås med kärleken, andra vill spela spel. Vissa vill träffas, andra vill inte.

Hällde upp ett helt underbart glas rött vin för tio min sen! Och fick då efter första klunken ett samtal från Mattias (My hero) att han fixat högtalarna, wei! Så nu har jag varit och hämtat de och sitter nu och dunkar för mig själv med ett fruktansvärt gött pirr i magen! Jag är absolut inte sjukt partysugen! Nej nej!!

Nu är det bröllop i kyrkan och snart kommer min Minna! Får se om det blir lugnt eller om det blir party!



PussPussPuss på er!

förresten dagen på jobbet var riktigt bra! Kom lite senare än alla idag och då hälsade alla jätteglatt på mig vilket jag brukar göra mot dem när jag är tidig! Så som man behandlar andra, blir man behandlad själv. Helt klart! och helt rätt!

Fick ett lite avundsjukt meddelande precis. Alla vill ju hamna i min blogg, men alla får inte. Men lovade Jean Pierre och hans vän att som tack skulle de få hamna i min blogg. Så Tack JP och din engelske vän att ni hjälpte mig att bära upp kassarna :D Och kallade mig grandma! Ni är underbara! TACK!

Kommentarer
Postat av: JP

esch fan d e lugnt... men d kändes verkligen som o hjälpa en liten kärring över gatan me sina kasser haha... kände mig duktig efteråt =) som en boyscout

2010-04-30 @ 19:06:23
Postat av: Robin

Jag har sagt att du får komma hit hela tiden , så fattar inte vart då får de ifrån att ja inte vill att du ska komma? enda ja har sagt är att jag behöver plugga mycket i helgen.

2010-04-30 @ 19:41:39
Postat av: Inga

Ja men ut och parta lite med dig! Det kan du behöva och dina nya skor behöver gås in! :-)

2010-04-30 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0