Urna

Imorgon kommer bli en riktigt tung dag. Vet inte riktigt vad jag ska säga. men det är fruktansvärt svårt att acceptera att du inte längre finns hos oss. Vet inte riktigt hur jag ska handla. Väntar fortfarande på att få höra din röst. Eller få se dig. Få krama dig. Jag älskar dig nu och föralltid! och du är verkligen saknad! <3




Denna dagen har varit bra! Skola och jobb. Härligt säger jag! Kul att jobba när man inte får lön. Fick även ett väldigt trevligt samtal från manpower som var intresserade av mig. Till en annan bank. Men lojal som jag är så tackade jag nej. dum, ja vem vet. Men jag trivs bra nu på Nordea. De sa att det bara var att höra av sig! Gött! Känns bra att ha gjort ett sånt intryck :)

Heartless??


Kommentarer
Postat av: Kari

Ja verkligen. Riktigt riktigt mycket saknad <3 <3 <3

2010-04-29 @ 00:42:27
Postat av: Robin

Jag finns alltid för dig Pauline ! bara hör av dig till mig när du vill <3

2010-04-29 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0