Tagg.

Absolut ingen rolig kväll. Börjar med det ena, det andra och sist det sista. Kan säga att jag inte är glad nu. Tårar rinner, och jag, jag vet inte.. men jag tycker väl synd om mig själv eller något.. Men tårarna rinner iallafall. vilket det nu än är.

Saknar så mycket! Vill inte att det ska vara så här. Vill leva i mina drömmar. men livet är verkligen en dans på rosor. och jag har jävligt många taggar på min ros, då jag ofta trampar på dem. och det gör ont. mycket tårar. men när jag väl kliver av taggen och den lossnat från kroppen så lever jag i min dröm. och jag förstår inte varför taggen var så vass denna gången. och jag känner mig så. så. ja så någonting/ingenting.

Ska gå och lägga mig nu. och bara stänga av tankarna. men jag vet att det aldrig fungerar. borde egentligen ut på en riktigt lång springrunda så jag är helt slut när jag kommer hem. men min rygg klarar inte det idag. men.. Lite smärta har väl aldrig skadat förrut. eller?..



/ P

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hoppas dagen blir bättre än kvällen:)

2010-04-27 @ 08:40:31
Postat av: Robin

Finns för dig Pauline <3 <3

2010-04-27 @ 10:03:35
Postat av: Emelie

Finns om du behöver prata vännen... Livet är verkligen som en berg och dalbana..

2010-04-29 @ 18:16:25
URL: http://emelieisakssonbene.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack emelie, du vet att jag finns för dig med! :)

2010-04-29 @ 21:11:40
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så lite så:) Absolut det vet jag :) får boka in en träff snart.

2010-04-29 @ 21:44:23
URL: http://emelieisakssonbene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0