Power of manpower

Känner att jag fått tillbaka min kraft igen. Mycket kraft dessutom. Vill göra allt nu, på en gång! Vill utvecklas! Medan jag orkar! Pratade med manpower idag och blev erbjuden jobb på Nordea i Lidköping, från början av sommaren till 31 december och sedan eventuellt förlängning. Men jag var illa tvungen att säga nej, dumma skola. Men hon sa att jag kunde höra av mig i höst eller i början av nästa år så skulle hon fixa något, och så sa hon att jag kommer då fortfarande ligga högt upp. Wie, blir så glad när man märker att det tjänar att ställa upp och göra sitt bästa!

Och samtidigt så började shoppingtarmen dunka på igen! Inte bra! Gick till maxi för att fixa lite bonus. bonus var gratis. Trodde jag, men jag gled in på Elgiganten och köpte årets bästa högtalare! Grymt bra! Ett riktigt impulsköp på sådär fem minuter. Sånt gillas starkt! Gick igenom maxi och fönsterkikade och jag såg sååå mycket jag ville ha! Men jag gick rakt och bestämt framåt, då jag inte fått min lön än. När jag registrerat kvittot och lämnat maxihuset så får jag sms från mamma att hon satt in pengar för böcker. Helvete och jag vände. men fortsom fan vände jag igen! Wohoo, eloge till mig!



HAHA en riktigt go fjortislåt! Jag vill ta på dina lår, ringer på din telefon.

Imorgon blir det jobb i Mariestad, 8.00-14.00, underbar dag! hihi och sedan blir det inflyttningsfest hos Elin! Weeei

Loveeee!

Kommentarer
Postat av: Josse

Så du följer med i morgon??!! fan va kul!!!

2010-04-29 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0