hitdit

Denna dag har varit heelt okej! Karin är underbar och Robin är hemma! Afterworken var riktigt nice, Karin flirtade lite med någon och någon flirtade in sig hos oss. hihi

Robin har kommit på ett såååå roligt citat som är citerat av någon annan. Det lyder så här "Det är inte billigt, men det är jääävligt dyrt!" Sen kom han på ett eget med "Du luktar inte gott, men jääävligt äckligt" (med ironi såklart..!)

Dagen på jobbet var okej, jävligt segt att gå upp halv 6 dock, och vakna med huvudvärk och ryggvärk suger kan jag säga. Datan var inte på min sida idag då den la av när det var som mest kunder. men proffs som jag är så efter lite samtal hit och dit så fungerar det igen. Så nu är jag riktigt nöjd över att kvällen är här då huvudvärk plus rygg inte släppt trots tabletter. kul.. not.. Kan även tillägga att axlarna värker också. Så nu blir det mys vid tvn med världens bästa Robin :)

Imorgon vill jag ta en lååång och härlig morgonpromenad till solens uppgång i mina nya underbara skor!

Ha det fantastiskt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0