Bra tjej

Morgonen startade 8.30, tvättstugan. och till min förvåning så gick det lägga i tvätt direkt istället för att tömma tvättmedelhögen som brukar ligga kvar. Gjorde mig jätteglad! Efter det tog jag fram min beredare (en av de bästa sakerna jag fått) Hällde i rågsikt, jäst, vatten, rågflingor m.m, satte på och vips några timmar senare var brödet klart. efter lite jäsning, knådning och värme. och fy fan va gott det var! Bästa frukosten på länge! Har även hunnit med att städa idag, jag är så bra!


Här är jag med en av alla mina bilar :)

Nu ska jag och Robin iväg och spela golf. Spela golf, hmm, jaa slå med en klubba och försöka träffa bollen utan att klubban flyger längre. nice! Blir riktigt spännande att se. Men det gäller att hålla avstånd! Golfen blev tyvärr inställd. pga. att jag inte ser någonting och får då en jävla huvudvärk. kul...

ska istället till älskade mamma och äta mat! Kyckling och ris, mumma!!

Idag spelar även Skövde HF, hoppas hoppas på en final! :) Hoppas ni har en bra dag!

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är! Välkomna sen då!

2010-04-25 @ 12:48:32
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Josse

hahaha..en av dina bilar..vi cabbar runt i nån av dem i sommar då eller :D hahahah! ser fram emot detta :D

2010-04-25 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0