26/4-10

Hellu my friend! Varit en bra dag på jobbet med härliga friends :) Har tecknat hemförsäkring i Nordea nu, verkar riktigt bra! Såg även att jag inte får någon lön imorgon. Det suger riktigt hårt! Hade räknat med lite överflöd denna månad då jag inte heller fick någon lön förra månaden. men tur att jag har mina föräldrar och mitt sparkonto annars hade jag inte haft pengar att ens klara betala hyran. Dumma lön! Hade jag inte vetat att jag inte fått pengar idag hade jag inte heller shoppat massa onödigt i lördags. fy! Har nu tagit mitt första lån, av mina föräldrar, spännande. Fick ränta på att låna tillochmed, jag klagar inte. :)

Skulle ha lyssnat på mitt smarthead till mamma igår om att inte spela golf. För inte bra för min älskade rygg. jag trotsade som en liten snorunge och får då ta kastet idag. Är sjukt sugen på volleyboll men har svårt att böja på mig och även göra sneda rörelser = inte någon bra volleydag. och eftersom jag är totaltkass annars (läs: BÄST) så känner jag att de är bättre att stanna hemma.



Men jag är rätt glad ändå! :) Robin har varit hemma ihelgen och det har varit helt underbart! Han glömde dock att ställa upp sina klubbor på vinden, och aldrig i livet att jag gör det, så de åker väl ut på balkongen eller något. men men, not my problem ;) Love you! Bara en månad kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0