10 04 22

GODKVÄLL! Hoppas dagen har varit bra! Det har min varit! Har bland annat varit bäst i skolan som alltid, promenerat med min kära vän Elias och bara njutit :)

Jag har lärt mig att man inte ska börja låta intresserad av någon som ringer och försöker sälja saker, men det var ändå lite roligt tycker jag. Efter ett tag började jag ifrågasätta och han blev sur. mohaha. Jag har även lärt mig att man inte ska trycka på saker på datan när man inte har linser i. och absolut inte beställa linser utan att se så det är rätt.

så himla retligt! Mitt ena öga är lite irriterad, kanske på linsen, kanske på blommor, vet inte. Ögat säger inte så mycket utan mest rinner och svider. Det tvingade mig att ta ur linsen och jag ser inget framför mig. kul kul kul. Förlåt till alla som åkt på dissen av att jag inte hälsat, men faktum är att jag inte sett er..



Imorgon är fredag som betyder lite jobb. I mariestad 8-16.15 och efter man har jobbat så måste man ju .... Ja juste afterworka woho!! Imorgon ska jag möta upp Karin på arenan när hon slutat vid 18 och sen ska vi gå iväg och käka. Mums och massa mys! Gillar den tjejen alltså!

Jag har varit på willys och köpt massa godis för jag har varit så gottesugen nu i flera dagar. kanske dags för en sån där rolig vecka, wie. Så jag köpte lösgodis, naturgodis, glass och äpple. Jag har gjort en turordning också eftersom jag är lite allergisk mot både äpple och ibland reagerar på naturgodis. Så de har jag valt att äta sist för att sedan kunna ta en tavegyl och då spelar det ingen roll att jag blir trött, för då ska jag ändå sova. lala :D smaart!

Fast nu efter jag ätit så har mitt godissug försvunnit, de är väl bra! :)

Ha en bra kväll!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0